Ett års Jubileum för min inredningsbutik Stilrummet

Nu har det gått ETT år sedan jag öppnade dörrarna för butiken på
Brahegatan 19, Östermalm i Stockholm. Jag vill börja med att rikta ett stort
TACK till ER kära läsare och kunder som följer mej, delar mina inlägg,
puffar och shoppar som gör att jag kan fortsätta leverera inredningsdrömmar.

Ett år på Östermlam går fort och det har varit fyllt med glädje,  av inspiration,
kreativitet och utmaningar.
Det är verkligen bland det roligaste jag har gjort,
att jag vågade starta upp en butik i city.
Ja, jag har ju faktiskt haft en butik i Bromma under ett år
innan jag kom in till city, och det minsann var lika "stort" och roligt.
Jag kan faktiskt sakna kombinationen av cafe´och natur.
Det är faktiskt mitt nästa mål att öppna ett liknande ställe igen... 
( så hjälp mej gärna att hålla utkik efter lämplig lokal...)


Stilen i butiken har växt fram och är idag till nästan 100% Fransk inspirerad stil. 
Återbruk av möbler som är målade i matta färgnyanser i bla Vintage Paint-
Siden och sammet tyger som blandas med läckra linnetextilier. 


Jag tar emot målning av möbler, sömnadsuppdrag och inredningsuppdrag. 
Barnrum kommer jag satsa på mycket under hösten och vintern. 
*stay tuned*
Under hösten kommer jag att erbjuda olika evenemang jippon och VIP kvällar.
Först för er som prenumererar på mina NYHETSBREV-  gå bums in och anmäla er på hemsidan. www.stilrummet.se

Målarkurserna kommer även att utökas då de är omåttligt populära och det är så himla roligt.
Färgen- Vintage Paint som jag använder på kurserna har oändliga möjligheter.

Läs mer om färgen här.

 Kurser i Vintage Paint
Vintage Paint och mer kurser
Franska stämningar

Hösten kursutbud kommer även innehålla fördjupning i dekoration- schablon målning.
Se mer på hemsidan  www.stilrummet.se

KLÄDER Från Jeanne dArc Living 
Ännu en av höstens nyheter. Tjohooo
Löpande kommer det att droppa in ljuvliga plagg i begränsade upplagor till butiken.
Jag kommer även fortsätta med tjejkvällar och besöker även arbetsplatser som är mkt populärt på fredagar vid lunch ;) så boka upp er.
070-670 95 60





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar