Lene Bjerre flyttar in i butiken

Lene Bjerre
Tjusigt stilleben
Ljus ljus härliga ljus. Snygga ljus och läckra ljus. Uggla, Hare & Ren flyttar in hos oss.

Hur mycket kan man sniffa på dofter? Lene Bjerres ljuvliga & snygga rumsdofter gör dej utan tvekan direkt behagligt beroende. Vacker speldosa passa oxå fint i stilleben
Så var inredningsmässan FORMEX över för i år och jag inser att tiden räckte inte till nu heller... 
Men OJ så roligt jag har haft.
Givetvis drabbades jag av *formexdöden* som innebär total blackout & typ utmattning. Inte nog med att den kom så plötsligt så hände det dessutom inne i Lene Bjerres monter då jag skulle lägga min drömorder. PANG!! så mindes jag plötsligt ingenting längre, kände mig helt förvirrad och bortkommen. herregud!! 
Men det gick ju såklart bra i alla fall, jag hade ju med min bästa inköpsassistent Christina ( som f ö har bloggen Chateau de Ron, pliiiiis kika in på den )
Såå här får ni ett smakprov på några av höstens produkter jag kommer att ha i butiken på Brahegatan 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar